donderdag 17 januari 2019

Challenge 217 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal...deze keer mocht Jolanda de Challenge verzinnen....Een kabouterkaart!
Ik heb er de mooie sketch van Cheerful Sketches Challenge blog voor gebruikt:

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatables LRO 260/554
Plaatje HK 1703
Papier PB 7054
Bladeren CR 1374
Stempel CS 1011

http://mariannedesign.blogspot.com/
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2019/01/januari-2019.html
AnMaCreatief facebookgroep

14 opmerkingen:

Judith zei

Owh die is leuk geworden Suzan...
Groetjes van Judith

Ilonka zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Ilonka

Jantine zei

Wat leuk, deze kabouters, Suzan! Heel vrolijk kaartje.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat zijn die gnomes toch leuk en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Wies zei

Hele leuke kaart met kabouter en gnomes. Leuk dat je de kruiwagen uit het plaatje op de voorgrond weer laat terugkomen.
Groetjes, Wies

Nicolette zei

Leuke kaart Suzan.
Groetjes Nicolette

Jacqueline zei

Heel mooi Suzan
groetjes Jacqueline

Angelique zei

Hele mooie kabouterkaart, altijd zo schattig. Ook je kerstkaart is mooi geworden, bijzondere tekst heb je gebruikt.
lieve groetjes Angelique

Original handmade by Janneke zei

Hoi Suzanna,
Wat een super leuke challenge is er weer gestart!
Gisteren ben ik bij mijn vriendin wezen knutselen en die heeft de kaboutermal. Dus ik heb gezellig een aantal gnoompjes uitgestanst. Ik ga zeker meedoen hoor. Ook jou kaartje geeft weer een hoop inspiratie.

Groetjes Janneke

Nancy Soetaert zei

tof kabouterkaartje!
fijn dat je de schets van cheerful sketches gebruikt hebt!
groetjes
nancy DT CSC

Henriët zei

Wat leuk met die kruiwagen. Is die ook van MD? (hebben...hebben....hebben....)
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Ja is al een oudere mal..mocht ik van iemand lenen,is de creatable lro 260.
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje. Een mooi tafereeltje is het.

Frosien zei

Heel mooi kaartje, prachtige kleuren en netjes afgewerkt, groetjes Frosien