maandag 14 januari 2019

Zonnebloemen

Hallo allemaal...allereerst zag ik dat ik een nieuwe volger erbij had! Super!
Ik heb een kaartje gemaakt met het mooie patroontje van MD Clubs...ik ben dol op de
zonnebloemen....word je toch helemaal vrolijk van?


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Craftables CR 1333
Papier PK 9160
Zonnebloemen  LRO 545
Stempel EC 0163
Plaatje Mattie MB 0161

http://mariannedesignclub.clubs.nl/
https://www.facebook.com/groups/974576425901948/
Hobbyshop Veldmaat op FB, mijn 2de kaartje bloemen

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaart Suzan!
Nancy

Judith zei

Super leuk gedaan Suzan, met de zonnige bloemen...
Groetjes van Judith

Colien zei

Mooi, fleurig kaartje!
grtz Colien

GerJanne zei

Daar word je zeker vrolijk van! Mooi model en een heel leuke kaart.

Caroline Cards zei

Heel zonnig kaartje!
groetjes, Caroline

Gina zei

Mooie in deze zachte kleurtjes ! groetjes, Gina

Hetty P. zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt.
De zonnebloemen zijn zeker heel erg mooi.
Groetjes Hetty

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Ik word helemaal vrolijk van je zonnebloemen.
Hele fijne week!!
Groeten van Femminde

karin zei

Dat ziet er mooi uit Suzanne.
Groetjes,
Karin

Monique zei

Met dit weer is deze kaart met die prachtige zonnebloemen een welkome kaart.
Hij is prachtig!!

Angelique zei

Mooi, de vrolijke zonnebloemen geven een beetje kleur aan deze regendagen. Prachtige kaart voor "Be Challenged", heel erg mooi papier.
lieve groetjes Angelique

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk model van je kaart , en de zonnebloemen maken er een vrolijk geheel van.
groetjes Marjan.

Gina zei

Ik las dat je jarig bent vandaag ! Dus ook van mij een hele fijne verjaardag ! Groetjes, Gina