donderdag 8 augustus 2019

Back to school

Hallo allemaal, bij de Egel is er weer een nieuwe Challenge begonnen : Eerste schooldag...
Ik heb nog een borduurkaartje gemaakt. met een leuk Don & Daisy plaatje.
Ook wil ik het kaartje combineren bij "Het steelsteekje bordurenkaarten Challenge"Alles mag...
http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2019/08/random-winner-top3-challenge-14-en.html

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Borduurpatroontje is van Joke de Vette, Buitengewoon borduren op papier en 3d
Plaatje Daisy DDK 3214
Collectables COL 1374
Tekst van Internet
http://de-egel.blogspot.com/2019/08/augustus-challenge-83.html

15 opmerkingen:

Laurespage zei

Een fijn kaartje en hele mooie accentjes die het plaatje afmaken.
Groetjes, laurette

Marja zei

Superleuke kaart Suzan!...leuk met het borduurwerkje en het telraam erbij.
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Trijntje zei

Erg leuk Suzan.alles past perfect. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Dank je wel dat je meedoet aan onze challenge van de Egel

Marjan zei

Heel leuk is deze kaart zeker en wat een mooie borduurtjes en lief plaatje, als juf spreekt me dit aan natuurlijk! Dank je wel voor je leuke bezoekje aan mijn blog, ik volg jou nu ook :)

Annemarie en Merit zei

Leuk kaartje Suzan,Daisy is weer al druk in de weer.
mooi borduurwerk eromheen.
Liefs Annemarie en Merit

Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge zei

Leuke vrolijke kaart!
Mooi borduurtje erop.
Telraam is een erg leuk detail.Daar wordt een leerling erg blij van.
Bedankt voor meedoen aan Challenge 15!
Lieve groetjes Steelsteekje.

carla zei

Een prachtig kaartje met een heel mooi borduurwerkje erbij.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat is deze kaart leuk Suzan. Dat plaatje zo verwerkt in dat leuke telraam doet het erg goed.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda

Kinga K. zei

I enjoy it♥

by Maura zei

Super gezellig kaartje :)groetjes maura

Trudy zei

Heel mooi en fleurig kaartje heb je gemaakt! Grappig dat telraam onder het plaatje!
Leuk dat je een patroon uit een oud boekje hebt gehaald. Ik heb dat boekje ook nog ergens liggen.
Groetjes Trudy

Aniet zei

Superschattig kaartje Suzan,
groetjes van Aniet

Jacqueline zei

Wat een leukerd Suzan
groetjes Jacqueline

Nelleke zei

Leuke afbeelding en de telraam erbij vind ik prachtig. Dank je wel voor het meedoen van de 1e schooldag uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke