zaterdag 24 augustus 2019

IJsje....

Hallo allemaal op deze warme dag...de zomer is weer opnieuw begonnen....
Ik had de vraag van iemand of ik een kaartje voor haar jarige zoon wou maken die ijscoman verkoper is..
Ik moest aan mijn ijsmalletje denken...

Ik heb de volgende materialen gebruikt, mooie papier van Action...echt een paar hele mooie
blokken gekocht!
IJsje, Creatables LRO 365
IJ mal KJ 1726
Craftables CR 1390

Ik laat het kaartje alleen meedoen bij Jacqueline Creatief op FB
https://www.facebook.com/groups/Kaartenhobby/

5 opmerkingen:

karin zei

Dat ziet er lekker uit! Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

Eri zei

Wat een "coole"kaart!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Suzanne! Het is er ook echt weer voor, voor ijsjes!

Kaartenkraam zei

Superleuke en zeer toepasselijke kaart! leuk die combinatie met de 'JIJ'mal.

groetjes van Ank

Aniet zei

Nog een verlate reactie maar wat een leuke kaart. Op de beurs in Den Bosch gezwicht voor de JIJ mal, dankzij jou haha
groetjes van Aniet