donderdag 26 augustus 2021

Challenge 276 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de vakantie is weer voorbij en deze keer is het mijn beurt om een thema te verzinnen.
Het lijkt me leuk dat we babykaartjes gaan maken, doen jullie gezellig mee?

http://mariannedesign.blogspot.com/


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Plaatje AK 0085
Papier PB 7060
Stempel EC 0106
Zonnetje Collectables COL 1495
Label Craftables CR 1551
Bloemetje Creatables LRO 697
Takjes Craftables CR 1432
Dots Pink PL 4517
Gedichtje CS0961

https://www.facebook.com/groups/276106687024514

2de kaart bij Angela's hobbycorner

8 opmerkingen:

Trudy zei

Super schattig kaartje en je kerstkaart is ook heel erg mooi!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Suoer leuk idee!! Ik kan nog wel wat mooie babykaartjes gebruiken. Dus ik ga mijn best doen om erbij te zijn.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Heel gaaf dit kaartje. Dat knipvel is ook super mooi!

Rosina zei

heel lief babykaartje voor weer een nieuwe challenge bij MD ...zo lief in deze roze kleurtjes Suzan
groetjes Rosina

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaartje. Zo leuk die label erin.
Liefs, Christa

Aniet zei

Superlief kaartje Suzan en leuke opdracht,
groetjes van Aniet

Kaartenkraam zei

Wat een lieve zachte kleurtjes! Een heel schattig babykaartje!

groetjes van Ank

Judith zei

Toppie kaartje geworden.
Groetjes van Judith