donderdag 5 augustus 2021

Reminder Challenge week 31 52WTC

Hallo allemaal, ik heb ook nog een reminder voor de Challenge van Juli ......een kaartje maken volgens een rijtje op de Bingo kaart!

Ik heb gekozen voor het rijtje Dennenboom - sterren - sneeuw

Doen jullie weer gezellig mee?


De sketch die ik gebruikt hebt komt van mijn site op FB, als je zin hebt om mee te doen?
Ik verloot dit mooie prijsje onder de deelnemers:

Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Plaatje EWK 1279
Rondje Craftables CR 1360
Papier 6011/0659 en PK 9171
Kerstster CraftEmotion 115633/0432
Kleine sterretjes en hartjes Craftables CR 1256
Takjes Craftables CR 1432
Stempel CS 1036

http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0


13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kerstboom op je kaart!

Trudy zei

Wat een prachtige sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Francien zei

Super leuke kerstkaart.
Gr.Francien

Annemarie en Merit zei

wat een gezellig kaartje met die vrolijk kerstboom.
liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Een heel mooi kaartje met inderdaad een leuke kerstboom! Weer een mooi kaartje Suzan! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Suzan. Mooi plaatje, leuke kleuren en mooie sketch heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een gezellige, fleurige kerstkaart heb je gemaakt.
groetjes van Marian.

Epie zei

Mooie reminder kerstkaart heb je gemaakt Suzan
Fijne avondgroet Epie

Jantine zei

Wat een toffe kaart, Suzan. Mooie kerstboom is dat!
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Wat een gave kerstboom op je mooie kerstkaart,
Groetjes
Ansx

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuk plaatje!
groetjes, Caroline

Eri zei

Heel mooie kaart met het leuke plaatje sketch en papier.
Groetjes, Eri

Diny zei

wat een gave kerstboom op je kaartje Suzan....leuke kaart!
Groetjes Diny