zondag 24 september 2023

Herfst groetjes

Hallo allemaal, allereerst wil ik iedereen bedanken voor de mooie kaartjes en lieve woorden na het overlijden van mijn moeder op 15 september.
20 september was de uitvaart, het was een mooie dienst...maar wat gaan wij haar missen.

Vanaf vandaag weer aan de knutsel, altijd goed om je gedachten verzetten!



Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Postzegel mal Collectables COL 1532
Designpapier PK 9185
Stickers CA 3189
Zonnebloem Creatables LRO 545
Bij Collectables COL 1505
Pompoen Collectables COL 1472
Paddestoel Craftables CR 1603

https://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2023/09/kic-start-uitdaging-184-kaart-met.html
Dit kaartje was eigenlijk als gastdesigner, maar ik ga een kaartje maken voor de volgende Challenge
https://www.facebook.com/groups/1453127158179034
(2de kaartje 't boekensteuntje)
http://2sistersontheblog.blogspot.com/2023/09/challenge-78.html
(2de kaartje)
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2023/09/challenge-137-herfst.html

5 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Och dat bericht heb ik kennelijk gemist. Alsnog van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder. Fijn dat jullie een mooi afscheid hadden en sterkte met het gemis.

Je herfstkaart is erg leuk met die 'postzegels' er op!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

als nog gecondoleerd met je moeder wat een verdrietig nieuws heel veel sterkte gewenst
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de leuke mal en de leuke plaatjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Natuurlijk gaan jullie haar missen Suzan maar hopelijk ook veel mooie herinneringen om te koesteren. Fijn dat je je zinnen een beetje kon verzetten met knutselen. Ik ben weg van je kaart, wat leuk bedacht en uitgevoerd, dit ga ik een keertje liften denk ik hihi.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Alsnog gecondoleerd met je moeder, dat zal een verlies zijn.

Je kaartje is erg leuk zo!
Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Gecondoleerd met je moeder. Heel veel sterkte.
Wat heb je een mooie kaart gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT