donderdag 7 september 2023

Kerstkaart week 36 Reminder Challenge 52WTC

Hallo allemaal, ik heb ook nog een reminder kaartje voor jullie!
Doen jullie gezellig mee?

Ik kom nog langs om naar jullie kaartjes te kijken, maar het zal waarschijnlijk vrijdag worden.
Morgen ga ik naar Den Bosch naar de Knotsgekke kaartendagen!  

http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Rendieren Creatables LRO 489
Kader Collectables COL 1532 en Crafatables CR 1390
Stempel CS 1105
Klein labeltje Creatables LRO 763
Grote label Craftables CR 1551
Papier PB 7065
 

https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2023/09/challenge-62-september.html
R van rendier

15 opmerkingen:

Henriët zei

Wat staan die rendieren daar leuk achter het hek. Leuk label!
Veel plezier in Den Bosch.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Heel leuk label.
Veel plezier in Den Bosch!
Groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

deze is heel erg leuk geworden, al die herten op een rijtje, hoe gezellig is dat niet ? hahaha
grtjs, Martina DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de 3 hertjes achter het hekje
groetjes ellen

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Groeten Ineke

marian zei

Een mooie labelkaart heb je gemaakt met die drie herten achter dat hekje. Veel plezier op de beurs gewenst.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke labelkaart met die rendieren achter het hekje! Veel plezier vandaag op de beurs!

Liefs, Merit en Annemarie

Marijke zei

Wat een grappig kaartje met al die herten achter het hek! Heel leuk gedaan. Groetjes Marijke

De Hobbykamer van Petra zei

Grappige tag zo met de hertjes achter het hekje. Leuk bedacht.

Lieve groet, Petra

Diny zei

Wat een mooi label met de hertjes achter het hekje Suzan....heel leuk gedaan!
Groetjes Diny

Epie zei

Mooie kerstkaart als label Suzan, have fun in Den Bosch
Groetjes Epie

Anita van Deur zei

Heel mooi!

carla zei

Een hele mooie tagkaart heb je gemaakt.
Zo lief met de rendiertjes.
Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

karin zei

Leuk kaartje met de rendiertjes erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Jantine zei

Wat grappig, die rendieren achter een hekje, Suzan!
En ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Den Bosch!
Wij waren een weekje weg, dus ik ben wat later met reageren. En ik zag dat ik mijn voorbeeldkaartje was vergeten te plaatsen op 52WTC. Nou ja.
Groetjes
Jantine