Hallo allemaal, ik heb nog een kaartje gemaakt met de mooie boekenmal van Marianne Design...
Ik heb een echte boekenlegger ervan gemaakt door er een magneettape tussen te doen.
Ik laat het kaartje meedoen bij: https://4-seasonchallenge.blogspot.com/2026/05/challenge-104-monochroom.html


5 opmerkingen:
Wat een mooi boek, echt prachtig!
Bedankt voor je bijdrage aan onze monochroom-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
wat een mooi kaartje met het leuke boek en mooie plaatje
groetjes Ellen
deze is mooi geworden !
grtjs, martina
Heel leuke kaart met de boekenmal.
Superleuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.
Groetjes Nelly
Een reactie posten