maandag 4 mei 2026

hello butterfly

Hallo allemaal, ik heb nog een kaartje gemaakt met de mooie boekenmal van Marianne Design...


Ik heb een echte boekenlegger ervan gemaakt door er een magneettape tussen te doen.

Ik laat het kaartje meedoen bij: https://4-seasonchallenge.blogspot.com/2026/05/challenge-104-monochroom.html

                                        

5 opmerkingen:

Colien zei

Wat een mooi boek, echt prachtig!
Bedankt voor je bijdrage aan onze monochroom-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke boek en mooie plaatje
groetjes Ellen

martina's kaartjes zei

deze is mooi geworden !
grtjs, martina

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuke kaart met de boekenmal.

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly