donderdag 30 april 2020

Kerstkaart week 18 Challenge 52WTC

Hallo allemaal, het is weer de laatste donderdag van de maand, dus we hebben weer een nieuwe Challenge!! Deze keer mocht Jantine de Challenge verzinnen, en zij wilt graag taarten of koekjes op de kerstkaartjes zien.... 

Ik heb hem gecombineerd met de Challenge op FB waar ik ook een groep heb ( Creaties Suzan), en daar is de Challenge deze leuke sketch...ik verloot daar ook een leuk prijsje.

Doen jullie weer gezellig mee? 




Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier Sweet Christmas van Yvonne Creations YCPP 10026
Creatables LRO 234
Stempel CS 1008

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/04/nieuwe-challenge-old-stuff.html
Creatables is al een hele oude mal...
https://de-kaartenkast.clubs.nl/


26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Goedemorgen Suzan, wat is hij leuk je kaart prachtig plaatje mooie stans.
Fijne dag, groetjes Anita

Jantine zei

Wat een gave aketch! Vrolijke kaart heb je er mee gemaakt, heel leuk papier en mooie afbeelding. Tof kaartje!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met die mooie mal
gave sketch die heb ik even opgeslagen in mijn bestanden
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Super mooie kaart!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Trudy zei

Mooi kaartje en wat staat dat papier super goed bij het plaatje!
Groetjes Trudy

Enny zei

Een heel mooie kaart, leuk plaatje en zo'n prachtige rand ! Groetjes, Enny

Henriët zei

Super leuke kaart Suzan. Het plaatje lijkt zo net een schilderijtje.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Leuke kerstkaart heb je volgens de schets gemaakt. Mooi om de mal in het rood te stansen. Geeft een mooi effect bij dit plaatje. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke sketch heb je gemaakt/gebruikt Suzan. Ik vind het een mooie, vrolijke kerstkaart geworden waar genoeg lekkers op verwerkt is.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Leuke kerstkaart Suzan, mooi is het plaatje in het kader, komt zo goed uit nu.

Eri zei

Leuke kaart is dit geworden. Leuke sketch, papier en plaatje heb je gebruikt.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Een mooi rood kaartje is dit geworden! Daar ben ik gek op! Leuk gedaan hoor Suzan! Je vorige kaartje vind ik trouwens ook prachtig! groetjes Marijke.

Monique zei

Je kaart is prachtig Suzan. Die mal heb ik niet meer liggen wel gebruikt vroeger.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Annemarie en Merit zei

een hele leuke kaart Suzan, wat een vrolijk plaatje.
Liefs Annemarie en Merit

Diny zei

Wat een leuke kaart Suzan!
Groetjes Diny

Marja zei

Prachtige kaart zo in het rood!
Groetjes Marja.

Laurespage zei

Mooie kaart, alles past netjes bij mekaar.
Groetjes, laurette

Epie zei

Mooie kaart en sketch Suzan !!
Succes met je challenge , grtjs Epie

!neke zei

Heel mooi Suzan !
Groeten Ineke

Wies zei

Mooie kaart en leuke sketch Suzan. Het kader past mooi om het plaatje.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! EN ik houd van gebak dus dat moet goed komen...Dank je wel voor het meedeon bij ons van K&K.

Nancy Soetaert zei

toffe kaart met die feestelijke zoetigheden!
groetjes
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Suzan, leuk dat rood wit, vind ik zo'n frisse combi..Heerlijk dat zoete gebak op je kerstkaart, en een mooie schets heb je...bedankt dat je mee doet bij K&K. GROETJES Ingrid.

Marjolein zei

Hele mooie kaart! En die stans ook, zo gedetailleerd. Groetjes Marjolein

Colien zei

Heel leuk kerstkaartje, mooie kleuren! Leuke sketch ook ;)
En top dat je oude spulletjes hebt gebruikt, dankjewel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Hermien zei

Prachtig kerstkaartje, gezellig dat je met ons meespeelt bij K&K.

Groetjes Hermien