dinsdag 28 april 2020

Laten we contact houden....


Hallo allemaal, ik heb nog een kaartje gemaakt met bijpassende envelop voor de wedstrijd bij MD,
Laten we contact houden....
https://mariannedesign.nl/blog/laten-we-contact-houden
Je moet hier 1 van de 5 mallen:  CR1309/CR1312/CR1313/CR1316 of CR1317 gebruiken.
Ik heb hier 1 mal van de CR 1309


Het kaartje kan je voor 14 mei mailen naar:

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9166 Brocante Summer
CR 1309 "een bloemetje voor jou"
Plaatje "Mattie's mooiste"MB0153
Craftables CR 1360
Bloemen Creatables LRO 0546
Bladeren  Creatables LRO 547

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi geworden.
Prachtig met de grote bloem toef.
Groetjes, Anita

Henriët zei

Heel mooi dit bloemetje. Leuk met de vlindertjes er bij.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Prachtige kaart! Ik wist niet van deze actie, dus ga eens kijken, want ik maak alleen maar kaarten voor een ander ;-)

!neke zei

Super mooi !
Groeten Ineke

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart geworden Suzan. Leuk zoals je alles weer hebt gecombineerd. Ik hou van deze materialen. Groeten Trijntje