donderdag 17 november 2016

Gastdesigner MD Challenge blog

Superleuk, ik mag voor Challenge 165 gastdesigner zijn, deze keer is de opdracht : Een kaart  of creatie met een MD stempel van Don & Daisy of Snoesje met een MD tekststempel.......nu ben ik niet zo goed in het inkleuren van stempels maar ik heb het geprobeerd, vorig jaar had ik op Facebook Spectrum Aqua stiften gewonnen dus ben er eens voor gaan zitten en heb een waterbrush gebruikt.....ben benieuwd wat jullie er van vinden......


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Voor de rand: Collectables COL 1362 en Craftables CR 1360
Stempel Don & Daisy DDS 3319
Stempel tekst: CS 0979
Plaatjes It 571/587
Ster Creatables LRO 445

http://mariannedesign.blogspot.nl/
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/?m=0
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/11/challenge-11-winterwintersport.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/
( tweede kaartje)

31 opmerkingen:

Maria V zei

Goed gelukt hoor en gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn. Deze kaart is zeer geslaagd.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje!! Met 'echte' sneeuw.. Goed gelukt!
Leuk dat je (weer) meedoet met de 52 Weeks challenge!
Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

Margo zei

Gefeliciteerd met je gastDT !
Je hebt een prachtig kaartje en erg mooi ingekleurd ! Moet je vaker doen hoor, ik vind het echt heel mooi geworden !
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Hoi Suzanna, Mooi Gelukt!. Inkleuren moet je door doen leren. IK begrijp je wel wij zijn te kritisch op ons zelf. IK heb ook moeite met inkleuren. Doe het ook niet zo vaak...... Het is een hele mooie kaart geworden. Leuk om GD te mogen zijn. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Leuk kaartje met dat landschapje als achtergrond!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lia zei

Een heel mooie en goed gelukte kaart!
Lia, DT 52WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi ingekleurd.Groetjes Marijke.

Petra L zei

Ik vind 'm leuk en goed gelukt! Doe het je niet na want ik lig te knungelen met de waterbrush...nu ik het zo schrijf moet ik er zelf om lachen!

Lieve groet, Petra

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig winters kaartje Suzan. Het stempeltje heb jij prachtig ingekleurd !
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
Groetjes, Odette.

Monique zei

Echt een hele leuke kaart!
Groetjes Monique

Epie zei

Weer een toppertje van een schudkaartje Suzanne !
Fijne avond van Epie

Creanita60.blogspot.nl zei

Een leuke kaart Suzan!
groetjes Anita

Diny zei

Wat een leuke kaart weer Suzan....jij gebruikt je touwtjes altijd zo mooi!
Groetjes Diny

Marja zei

Een superleuke kaart Suzan!
En het inkleuren is je goed gelukt.
Groetjes Marja.

!neke zei

Deze is super gaaf !!!!!
groeten Ineke

Eri zei

Gefeliciteerd met je GDschap! Het inkleuren is je goed gelukt, dat is niet mijn ding, maar bij een ander vind ik het altijd prachtig!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Proficiat dat je GD mag zijn, Suzan...enne....mooi kaartje....je moet eens vaker inkleuren...gaat je goed af!
xxx Margreet

Aniet zei

Leuk Suzanne, het inkleuren gaat je goed af! Lief kaartje
groetjes van Aniet

Judith zei

Leuk Suzan dat je gast designer mocht zijn, je kaartje is super.
Liefs Judith

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie leuke kaart Suzan !
Leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij MD.
Groetjes Doris

Rosina zei

Wat een super mooi kaartje heb je als gastdesigner gemaakt Suzan...weer een hele leuke challenge....KNAP gedaan en heel goed voor de inspiratie...

groetjes Rosina

Caroline Cards zei

Erg mooie kaart!
groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
leuk dat je GD mocht zijn en knap dat je je aan inkleuren waagde,het is prima gelukt,
hele mooie kaart met het bolvenster,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Suzan, je hebt als gastdesigner een mooie kaart gemaakt. Leuk om jezelf uit te dagen met inkleuren en ik vind het goed gelukt hoor. Leuk hoe je je touwtje verwerkt hebt, geeft net wat extra's.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

prima werk als gastdesigner. Ik vind het mooi ingekleurd! Tof kaartje weer.
Fijne avond
Nancy

GerJanne zei

Wat een leuke kaart Suzan! Kleuren is volgens mij en kwestie van oefenen, dus als jij dit voor het eerst uitgeprobeerd hebt met die stiften (of markers) dan petje af!!
roetjes,
GerJanne

Angelique zei

Nou, ik vind dat het inkleuren je goed af is gegaan. En leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt. Wat een leuke sinterklaaskaartje, nooit geweten dat ze zelfs daar stansjes voor hadden. Is wel heel erg leuk met Amerigo en de chocoladeletter.
lieve groetjes Angelique

Wil Frutsel zei

Prachtig Suzan. Leuk dat je Gast DT mocht zijn!!
xx Wilma

Nicolette zei

Goed gelukt het inkleuren Suzan. Je kaart is prachtig.
Groetjes Nicolette

Nela zei

Totally adorable!
Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
xx Nela

Artesania zei

Hallo, a great work ,very nice!Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
Greets Gudrun DT