dinsdag 29 november 2016

Schoentje zetten!!

Ik heb met de leuke Craftables Bag topper schoencadeautjes gemaakt, niet dat ik nog kleine kinderen heb, maar ze zijn goed terecht gekomen!
Het zakje blinkt een beetje, maar beter ging het niet op de foto!
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Craftables CR 1377
Creatables LRO 446
Collectables COL 1391/1408

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2016/11/challenge-91.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2016/11/challenge28-alles-geht-mit-marianne.html
(zevende kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/11/challenge-11-anything-goes-with.html
(vijfde kaartje)

10 opmerkingen:

Judith zei

Super leuk gedaan Suzan...
Liefs Judith

!neke zei

Heel erg gaaf !!!

Margo zei

Zo leuk zeg !

Hetty zei

Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt op deze manier !!!
Groetjes Hetty

Nicolette zei

Wat leuk Suzan!
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Erg leuk gedaan en een heel gezellig kadootje zo! Lastig een foto
nemen met zo'n verpakking hè! Mijn ervaring is wel een witte ondergrond
is niet de beste optie! Dank je wel voor het mee doen met de Sinterklaas
challenge van Scr@p-Cards! ik vind het enig!!!
Groetjes van Gerie en DT SCC

Petra L zei

Wat leuk Suzan. Jammer dat de verpakking zo blinkte toen je de foto maakte.

Lieve groet, Petra

Anoniem zei

Dat zou ik ook wel in mijn schoen willen vinden :) Super leuk Suzan!
Groetjes Chantal

Danoesja zei

Hoi Suzan
Wat een superleuk schoen-cadeautje met die leuke mallen en het lekkers.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Rita zei

Heel erg leuk Suzan!!!

groetjes Rita