zaterdag 19 november 2016

IJskoude Wintergroetjes

Op Facebook is er elke maand een Challenge met een patroontje.....ik heb er deze kaart meegemaakt!
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9142
Collectables COL 1415
Plaatjes Eline AK 0052
Stempel CS 0979
Craftables CR1364

https://www.facebook.com/groups/BeChallenged/
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/11/challenge-11-winterwintersport.html
(tweede kaartje)
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2016/11/challenge28-alles-geht-mit-marianne.html
(derde kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/11/challenge-11-anything-goes-with.html

18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

schitterend, lijkt wel een stripverhaal! Heel mooi gemaakt Suzan!
fijne avond
nancy

Maria V zei

Wauw, wat een gezellig en leuk tafereel. De opbouw is zo mooi. Ik heb van je kaart genoten.

Eri zei

Prachtig tafereeltje, heel leuk om naar te lijken! Die "oude" Eline plaatjes blijven schattig.
Groetjes, Eri

Wies zei

Wat een leuke kaart.Leuk model en het ziet er gezellig uit dit winterse tafereel.
Groetjes, Wies

Anoniem zei

Super, super leuk gedaan Suzan! Het is net alsof ik echt naar de noordpool kijk :)
Groetjes Chantal

Rosina zei

Ik had die al op FB gezien ...ik vind dit kaartje zooooo mooi Suzan....prachtig tafereeltje heb je erop gmaakt....TOPPIE!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
ik vind je kaart helemaal te gek! wat heb je alles mooi gecombineerd en wat een leuk model!
groetjes,
Ans

Suzan zei

Dank je wel Ans!

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een geweldige leuke kaart is dit geworden....dit knipvel heb ik ook nog ergens liggen.bedankt voor dit leuke idee!
Groetjes Anita

Aniet zei

Wat een superleuk tafereel Suzanne, helemaal top!
groetjes van Aniet

GerJanne zei

Heel leuk gedaan! Laat ik nou hetzelfde idee hebben...dat knipvel heb ik ook en alles al uitgeknipt. Hoe is het mogelijk!
Ik denk dat ik toch aar wat anders doe. Je kaart is echt supergaaf!
Groetjes,
GerJanne

Caroline Cards zei

Superrrrrrrr!
groetjes, Caroline

Marja zei

Je kaart is supermooi geworden!
Heb het model van de week ook gemaakt..is een leuk model om te maken.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

Petra L zei

Leuk Suzan, de knipvellen zijn zo leuk met elkaar te combineren en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

Lieve groet,Petra

Kaartenkraam zei

Via via ben ik hier terecht gekomen en ik zie erg leuke dingen. Je maakt kaarten in allerlei stijlen en dat spreekt me aan. Ik ben volger van je geworden zodat ik niets meer hoef te missen van wat je maakt.

groetjes van Ank

Crea Ankie zei

Toppertje Suzan !!

Judith zei

Super gaaf Suzan een kaartje waar je wat langer naar moet kijken om te zien wat er allemaal gebeurt.
Liefs Judith

Artesania zei

Very cute ,anice scene ,adorable motiv!Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
Greets Gudrun DT