donderdag 4 februari 2021

Challenge 265 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de 2 weekjes zijn weer voorbij....tijd voor een nieuwe Challenge!
Deze keer is Judith aan de beurt en zij wilt graag een kaart met een stencil zien van Marianne Design of DDBD...

Ik heb een DDBD mal gebruikt, mijn zoon werd 29 januari 30 jaar...dus 30 kaarsjes voor hem!
Is de eerste keer geloof ik dat hij een kaart van mij gehad heeft ...haha, maar hij vond hem super!



http://mariannedesign.blogspot.com/



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
DDBD 470.713.779
Stempel CS 1056
Papier PK 9129 en PK 9169
Cijfers Creatables LRO 582
Label Craftables CR 1510
Plaatje bal EWK 1276
Bierglas/flesje/opener Collectables COL 1482
Krullen Creatables LRO 449 

https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/2021/02/challenge-3.html
C van cijfers...30



11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow prachtige kaart Susan, leuk model ook, fijne dag.

Rosina zei

Heel mooi deze verjaardagskaart voor je zoon zijn verjaardag gemaakt Suzan, zo leuk gedaan met die 30 kaarsjes
groetjes Rosina

Judith zei

Super gaaf geworden Suzan en wat een werk al die kaarsen, zal hij vast waarderen.
Groetjes van Judith

Linda zei

Wat een mooie stoere kaart is het geworden. Die zal vast een mooi plekje hebben gekregen
groetjes Linda

Laurespage zei

Wat een leuke kaart voor je zoon, eens iets anders dan een taart met 30 kaartjes, nu een kaart met 30 kaarsjes ..’
Groetjes, laurette

Henriët zei

Ik vind het zo leuk al die kaarsjes. Dat wordt vast een bewaar-exemplaar voor je zoon.
Groetjes van Henriët

karien zei

Wat een mooie kaart,erg leuk model
Groetjes Karien

Aniet zei

Prachtige creatie heb je gemaakt voor je jarige zoon Suzan, zo te lezen wil hij elk jaar wel een kaartje ontvangen haha
groetjes van Aniet

Colien zei

Heel gaaf, wat een leuk model!
grtz Colien

De Hobbyzolder zei

Geweldig die kaarsjes! Hij staat nog op mijn verlanglijstje 😉
Nogmaals gefeliciteerd met en voor je zoon!
Groetjes Cecile

Trijntje zei

Erg leuk deze m annenkaart. Wat speciaal met de kaarsjes. Groeten Trijntje