vrijdag 12 februari 2021

Love

Hallo allemaal, ik heb dit jaar mijn oude liefde toch weer opgepakt....vintage kaartjes maken( en Marianne natuurlijk)
En met de mooie spulletjes die ik gekregen heb van Vintage and More op FB is de eerste stap weer gezet!


Vintage and more op FB:

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje SYTA 140410
Collectables COL 1458 stans love
Bloemetjes Creatables LRO697
Takjes Craftables CR 1432
Kader Creatables LRO 692
Hart Creatables LRO299
Papier PB 7060

Syta op FB:


Creatief met Angela's hobbycorner op FB:

Buuf's buurthuis:

6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Jaaaaa, dit kun jij ook hè Suzanna en wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!!
xx Gerie

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart , ook vind ik dit de mooiste uitdaging om een vintage kaart te maken . Je bent het nog niet verleerd hoor , de kaart is prachtig.
Leuk dat er weer iemand deze kaarten gaat maken.
fijn weekend.
groetjes Marjan.

Crea Ankie zei

Heel mooi Suzan !!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Suzan . Vintage kaarten blijven leuk om te maken. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Suzan, fijne dag.

Epie zei

Mooie Vintage kaart Suzan en wat mooie materialen heb je verwerkt
Gezellig weekend en een groet van Epie