maandag 15 februari 2021

Knuffels!!

Hallo allemaal, ik heb een kaartje gemaakt met de mooie sketch met thema van "de Egel" :
Roze, bruin en zwart.

Ik heb er mijn oude beer weer eens voor te voorschijn gehaald😀

                                                

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Beer Collectables COL 1376
Kleertje van de beer Collectables COL 1377
Papier PB 7060
Strikje Collectables COL 1463
Stempel CS 1010
Kleine hartjes Creatables LRO 449
Hart met tekstslinger: Creatables LRO 625


Hobbyzuss op FB een vrolijke kinderkaart

Ruitjes



11 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een super schattig kaartje met die leuke beertjes!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Suzan.

Crealientje zei

Super leuke kaart met de beertjes!
Ik ben gek op beren:)
Lieve groetjes Crealientje.

Henriët zei

Super schattig! Wat een leuke kaart.
Groetjes van Henriët

CreaStories zei

Wat leuk dat jij ook beren hebt gebruikt voor deze sketch! Jouw kaartje is ook super mooi geworden! groetjes, Natascha

Trijntje zei

Leuke kaart heb je volgens de schets gemaakt Suzan. Leyk met de beren. Groeten Trijntje

Nynke zei

Wat een leukerd is het geworden Suzan! Knappe uitvoering van de sketch in deze best lastige kleuren!
Groetnis, Nynke

Nelleke zei

Wat is dit een leuke kaart, de beren die om het hoekje komen kijken vind ik geweldig! Fijn dat je meedoet met deze leuke challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie Baby kaart en ook zijn het mooie kleuren bij elkaar en de beertjes in het vakje ook zo leuk.
groeten Marjan.

GerJanne zei

Wat een enige uitwering van onze sketch, Suzan. Leuk met de beertjes.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Monique zei

Wat een lief kaartje! Mooie zachte kleuren en een leuk ruitje.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique